Keresem a telefonom használóját

Keresem a telefonom használóját

Köszönet: megtaláltuk az embert a facebookon!

2015. november 02. - a tulaj

Köszönöm mindenkinek!

(....) budapesti lakost az internet nagy családja elég gyorsan beazonosította, ami nekem is jó, de főleg neki, mert így megúszhatja a büntető feljelentést. Még nem kontaktáltunk, de nemsokára az is meglesz - nem is túl bonyolult, lévén, hogy van közös ismerősünk.

Kezdem azt hinni, hogy kandikamerában vagyok, annyira jópofák az események.

A facebook profilja alapján ugyanis még bizonytalankodhattam volna, hogy (....) biztosan az én emberem-e, de mivel tegnap megváltoztatta a profilképét arra a kiskutyára, amit az én telefonommal lőtt tegnap (és így én a felhőben már tegnap oda érzékenyülök el folyamatosan a cukikutya láttán), semmi kétség nem maradt, hogy Ő az.

Internet népe! Köszönöm!

A hírt ezek után már csak azért kell megosztani, hogy (....) fogja fel: egy hajszálnyira van a rendőrségi ügytől.

Az a hajszál itt van: keresematelefonom@gmail.com

 

 

 

süti beállítások módosítása